Gwarancje, reklamacje, zwroty

Gwarancje, reklamacje, zwroty to usługi, które w Castoramie we Włocławku świadczymy w punkcie znajdującym się w pobliżu linii kas. Po zakupie towaru pamiętaj, że w przypadku niektórych sprzętów sam paragon nie stanowi podstawy do reklamacji. Aby móc prawidłowo złożyć reklamację takiego produktu, konieczne jest wcześniejsze podbicie karty gwarancyjnej – wystarczy więc, że zgłosisz się punktu usługi „Gwarancje/reklamacje/zwroty” z paragonem lub fakturą i uzyskasz pieczątkę potwierdzającą datę zakupu. Jeśli w ramach udzielonej przez producenta gwarancji produkt okaże się wadliwy, reklamację możesz złożyć osobiście, telefonicznie lub e-mailowo – wybierz dogodny dla Ciebie sposób kontaktu z obsługą naszego sklepu, opisz problem oraz przedstaw dokumenty. Pamiętaj jednak, że towar poddawany reklamacji należy w niedługim czasie zwrócić do sklepu. Jeżeli natomiast zakupiony przez Ciebie produkt jest pełnowartościowy, a mimo to nie spełnia Twoich oczekiwań (lub stanowi nadwyżkę niewykorzystaną podczas prac), jego zwrotu możesz dokonać osobiście bez względu na datę zakupu.